Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av Malin - 13 oktober 2008 20:43

Helgen den kom och gick lika fort,

fredagen hade man inte hunnit blivit så pigg som man ville, det blev en slapparkväll i soffan, Richi och grabbarna fixade middan sköönt, och gott var de med,,

Lördagen mådde man lite bättre,skönt att de går åt rätt håll,middag hos Lars och Therese och grabbarna såååå gott och skoj att komma hemifrån lite,,

söndag ja Max och Emma va uppe med tuppen så vi tog oss en prommenad in till stan och fixade lite presenter,, Emil skulle på kalas och sen skulle vi gå och fira Linn,,

mellan kalasen var vi ute en stund i lekparken med Alva och Vera skoj skoj,,


herrn i huset stod för middan idag med härligt,, då vi ätit fick jag ett Hampe sug så jag fixade lite fika och så ringde jag erika och frågade om de ville komma och fika,, och de kom sååå skoj var alldeles för länge sen,, men med jobb och allt hinner man inte allt man vill.


idag då var man som en zombie imorse igen men iväg kom vi och i tid på jobbet,,

 Där har de rullat på och på lunchen så for man och klippte sig,, hmm vet inte om jag  ångra mig lite men de är ju försent nu,, så man vänjer sig väl,,:-)

ja sen har man väl inte hunnit med mycket mera,, nu sitter man framförtv och blir att man sitter här ett tag till då Robin är på hockeyträning så man vill ju försöka hålla sig vaken tills han kommer hem fast visst är man lite sur att de har lagt en hockey träning för 15 åringar kl halvtio till halv elva en måndagkväll,, hmm ja man undrar vad de tänker på egentligen,,

 aja så är det med hockeyn,,

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards