Alla inlägg den 7 november 2008

Av Malin - 7 november 2008 08:40

Ja nu var de länge sen amn skrev här,,

de har vart mycke,, barnen har varit sjuka och mitt humör ja har vart upp och ner de med,, och så jobb på de plus allt hemma,,

haft en massa att tänka på men de verkar ha löst sig till de bästa och är så glad över det,,


känns som jag fått tillbaka  en mycke betydelsefull person i mitt liv,, känns som personen försvunnit ett tag men nu så är hon tillbaka som förr,, känns så bra och kan inte vara lyckligare,, du betyder sååå mycket för mig och jag hoppas du vet de,, ( du vet vem du är )


ja igår köpte vi käk och for ner till syrran och grabbsen och käka så skoj och länge sen, synd bara att tiden gick sååå fort,, barnen blev trötta och de däckade i säng då vi kom hem,,


ja nästan jag med,, fast in jag begav mig till sängen blev lite slappa i soffan,,  richi kom hem vid tio tro kl var,, så då gick vi och la oss richi somna på en gång men inte en annan man ligger och vänder och vrider sig ett bra tag innan man somnar,, aja


idag e man hemma igen då, nu e de Emmas tur då,, hon fick krupp hosta hörde inatt då hon kom till oss att de var på väg,, men tro vi börja med medicin i tid så jag hoppas den vänder lika fort som den kom,,


nä dags för frukost nu,, den har nu blivit väldigt viktig,, :-)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards