Direktlänk till inlägg 24 februari 2009

tröööötttt

Av Malin - 24 februari 2009 09:33

Jaha då har de börjat igen då,,däckar i soffan pga att jag e såååå trött,, men som vanligt vid ett kliver man upp efter att ha legat och vridit och vänt på sig över en timme,,

gick inte att sova,, satt vid datorn en stund och sen tvn,, la mig igen vid halv fyra såg på film i sovrummet,, efter en stund somna man,,

och oj vilken plåga då att kliva upp.


jag som har massor att göra idag,, plugg,, tvätt och städ,, och så lovade jag Rasmus att hans rum skulle va klart idag,, ja just robin har utv samtal idag med,, jaha, och jag som bara längtar till sängen,, hur skall detta gå,,


kanske får se om en powernap fungerar,, men med största sannolikhet gör de inte de,, har aldrig hänt tidigare,, men aja skall ju vara första gången idag då  får man hoppas.

 
 
erika

erika

24 februari 2009 19:47

Hördu de här gå ju riktigt bra de=) Du e ju bättre än mig på o uppdatera=)

http://erikaa.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 februari 2016 18:57

provar ny blogg portal :) Ni hittar mig på www.nouw.com/mybigfamily ...

Av Malin - 10 februari 2016 12:27

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9993229768"

Ont

Av Malin - 2 februari 2016 15:43

ja de senaste dagarna har jag haft olika sorters smärta, började i torsdags med att Rasmus ringer från skolan att han har ont i magen, åker dit, hittar han ensam i kapprummet med ett blodsocker på 3,1 på pumpen så han kan ha varit lägre, pratar med f...

Av Malin - 20 januari 2016 11:03

ja nu har nästan hela familjen avklarat magsjukan, på måndag kväll åkte Max o Tove dit, sen Liam o sen jag:( barnen har kräkts en gång o sedan varit pigga, själv kan jag inte kräkas så jag blir alltid mycket sämre :( jag låg hela dan igår med en mass...

Av Malin - 18 januari 2016 13:02

dennis hade ju i slutet av veckan ont i magen o mådde illa men blev inget mer. Imorse kl 4 så kräktes Rasmus, RASMUS !!!! Kan säga såhär att magsjuka och diabetes går verkligen inte hand i hand :( innan 5 hade han kräkts igen :( kl 4 hade han inga ke...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards