Direktlänk till inlägg 26 februari 2009

Läkarebesök

Av Malin - 26 februari 2009 16:43

Ja efter ett antal dagar med magvärk och illamående så blev de en tur till fl,,

De kollade allt tro jag,, vilket kändes bra,, de tog en på allvar,,

mitt onda bero på att min njure inte funderar som de ska,, komma inte ihåg alla konstiga namn,,

men får jag mer smärta så jag inte står ut kan de bli tal om att operera in en slang så urinen far ut den vägen,, hua ,,, vill inte,, e bara att hoppas på att de blir bättre,, detta var visst vanligt mellan v22-v28 så jag hoppas de bli bättre,,

han ville med att jag skall kollas upp mer noga då jag haft hf två gånger,, får se om de bli så,,

skall tillbaka den 11 mars och kolla njuren igen.

innan jag gick frågade han när jag skulle till bm nästa , hmm jag sa ja nästa vecka skall vi till s-holm och göra ul och veckan efter skall till bm,, han fråga om vi skulle kolla kön,, ja sa jag,,och då fråga han, om du kan jag titta,,, ööhhhh snacka om paff jag blev men han titta och han sa att med största sannolikhet så får vi en tös,, han hitta ingen pung och ingen snopp så han sa kommer de ut en grabb så e han felande hahahaha,,

ja jag får se om de se samma i s-holm nästa lördag,, =)


for hem vila lite då illamåendet kom rejält igen,, hämtade barnen,,

Emma for och bada med yvonne och barnen Max och Rasmus har leka och den andra vart ute,,

nu e de snart dags för midda IGEN, får se vad de blir idag, Richi kommer ju hem sent idag med,,


nu hör jag en massa lurt i köket hmm bästa att kolla vad grabbarna hitta på =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 februari 2016 18:57

provar ny blogg portal :) Ni hittar mig på www.nouw.com/mybigfamily ...

Av Malin - 10 februari 2016 12:27

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9993229768"

Ont

Av Malin - 2 februari 2016 15:43

ja de senaste dagarna har jag haft olika sorters smärta, började i torsdags med att Rasmus ringer från skolan att han har ont i magen, åker dit, hittar han ensam i kapprummet med ett blodsocker på 3,1 på pumpen så han kan ha varit lägre, pratar med f...

Av Malin - 20 januari 2016 11:03

ja nu har nästan hela familjen avklarat magsjukan, på måndag kväll åkte Max o Tove dit, sen Liam o sen jag:( barnen har kräkts en gång o sedan varit pigga, själv kan jag inte kräkas så jag blir alltid mycket sämre :( jag låg hela dan igår med en mass...

Av Malin - 18 januari 2016 13:02

dennis hade ju i slutet av veckan ont i magen o mådde illa men blev inget mer. Imorse kl 4 så kräktes Rasmus, RASMUS !!!! Kan säga såhär att magsjuka och diabetes går verkligen inte hand i hand :( innan 5 hade han kräkts igen :( kl 4 hade han inga ke...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards