Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Malin - 9 mars 2009 15:52

Ja ny vecka igen då,,

tiden rulla på,,

har inte gjort mycket idag,, de värker på som bara den alvedonen har inte tagit så jag härda ut ett tag till innan jag tar de andra,,

har vart in en sväng till intersport behövde skidor till emma,köpte kom hem hon prova och de e bara skit och inte fanns de några riktigta till henne heller,, ja hon får kämpa på med emils,,


på tal om Emma så e hon fortfarande besviken över sitt kommande syskon hon vill inte alls ha en pojke,, hmm men de går över hoppas jag

Dennis han e superglad iaf,, han ville inte ha en tjej haha så olika de kan vara,,


Nu snart så kommer Robin och Rebecka snart hem och de e så snälla så de skall göra midda idag,, =) skönt de då jag inte alls orka stå eller sitta särskilt länge,,

lite annorlunda att inte laga mat själv, de e liksom de man e van vid,, =)

men de skall bli nice att slippa,,


sen får vi se vad som händer ikväll,, bara ligga i soffan tro som de känns nu,, ja en dusch kanske de bli med,, får se om mannen kommer hem idag.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards