Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Malin - 11 mars 2009 12:45

Ja då har man kommit hem från sollefteå,, och visst trycker livmodern på mina njurar,,

liite på den vänstra sidan men ganska mycket på den högra,, tydligen blir njuren förstorad och urinvägarna ihoptryckta, jag vet de låter konstigt men e så de fungera,,

så vad som händer nu får jag höra med bmms läkare den 23 då jag skall dit,,

fast finns inte mycket att välja på,,

hoppas att de blir bättre eller ja inte värre iaf,,

operera in en slang

eller förlösas,,

förlösas vill jag inte ännu lilleman får växa på sig lite först,,

men effter 35-36 veckor bli de ingen slang iaf,, ev tidigare men som sagt de får man höra sen, bara de inte bli värre,,


Ja nu skall man ta sig en liten macka tro jag och sen lägga sig ett tag,, det är nästan det enda som hjälper eller lindrar mot de onda,, så jag hoppas de släpper lite,

sen är de hämta barn dags, middagsdags, dit längtar jag skall bli mumma middag =)

och sen har robin hockey får se om jag eller richi far dit,, alla kan inte åka då de spelar så sent och de små blir så trötta,,

ja dan lär rulla på bra iaf,, man vet vad man gör =)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards