Alla inlägg den 13 mars 2009

OJ

Av Malin - 13 mars 2009 08:48

Oj vilken eftermidda jag hade igår,, sååå ont har jag inte haft hittils, jag var alldeles knäckt, och då jag får ont så mår jag illa vilket jag gjorde med rejält,,

visste knappt hur jag skulle hämta barnen men jag kom iväg och hem med,, huaa jag hoppas inte de fortsätter så där för jag va nära ring fl


Natten blev inte direkt bättre,, mina BEN, ghhaaaa de kryper så i dom ,och natt gick de inte alls att sova,, var vaken till efter ett, började då dosa till och vad hör man då, jo Max han var vaken igen,, vi hämta han och han hade inga planer alls på att sova,, tillslut så strax efter tre bar jag upp han igen och han käka lite välling och sen sov han,, skönt,, MEN inte kunde jag sova för de,, så irri,,

somna väl tillslut runt fem tro jag,, så de e måttligt skönt då väckaren ringer halv sju,,

inte mycke att göra bara kliva upp och göra alla klara,,

så vi kom iväg tillslut,,


nu håller jag på att greja lite med babykorgen =) men tar nog en paus snart och kryper ner en stund e så tröötteer =)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards