Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Malin - 16 mars 2009 10:20

Ja då var ännu en helg över,, fast den har kännts sååå lång vilket har varit skönt,,

ja fredan fortsatte att var jobbig,, vid middan så börja de tryck en massa neråt gjorde väl inte så ont men de kom liksom regelbundet då jag stod eller var uppe och gick,, efter ett tag så blev så att när de kom så ville jag hjälpa till att trycka på  så de var bara att lägga sig och hoppas att de skulle gå över,,

Max var såå trött så han somna kl sju,Richi tog med sig de andra till latberget och titta på Robins match så jag fick vila och de var behövligt,, men samtidigt konstigt att vara ensam så länge =)

tryckhetskänslan släppte nästan helt vilket var skönt för oj vad nervös jag var,, vill ju att den lille skall stanna ett tag till.


lördag ja vi grea på inne och jag fick ta de lungt för de onda kom och gick,,men lugnet varade inte länge,, smart som man e fick jag för mig att skura kylskåpet och skafferiet =) 

sen for barnen upp till mormor och morfar

jag for och handla med vera ,, sen börjades de med midda,,

vid sex tiden kom vera och per och tjejerna så vi käkade midda,,

skoja att ses lite brukar gå allt för länge mellan gångerna =)


sen kom kalle och susanne förbi,, ingen bebis ännu där men snart så,,


söndan de rullad på den med richi och barnen for till stugan och skotta taket,, jag och max gick ut en liten sväng och sen grejade vi med tvätten,, fick fin hjälp av Max som tyckte de var så roligt att kasta kläderna runt golvet så mamma fick gå plocka upp dom för kunna vika dom =)


Richi stod för middan idag riktigt skönt att slippa laga mat och mummagott var de, så tack älskling,,


sen for han och grabbarna och basta,,

när de kom blev lite mys i soffan och kika på wipeout och smaskade lite efterrätt =)

sen var de läge för dusch och sussa =)


idag var man uppe med tuppen skönt,, gjord till och med gröt imorse dock duktigt som jag är så brände jag den,, ja så den blev helt oätligt =) tur vi hade flingor,,


efter jag lämnat kidsen så blev de disk , damsugning och torka golv,,

ja jag har kännt mig så pigg idag så var ju lika bra att passa på men får äta upp de nu,,

har lite ont nu och svårt att sitta,, så skall ta och lägga omkull mig lite i soffan =)



Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards