Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Malin - 18 mars 2009 09:29

ja nu har man haft två bra dagar vilket känns så bra, hoppas bara att de håller i sig nu då,,

de har både blivit städ varje dag och frukost, fattar itne att vi inte kunnat få i oss den tidigare,, e ju så mysigt att sitta där med barnen och surra om allt möjligt =)


i måndags kom vera och per och tjejerna och kalle och susanne, vi tittade på hockeyn på tv och fika lite, jag hade ju varit duktig och bakat =)


de blev en lång kväll hockeyn drog ju ut på tiden men ack så späannande de var,,

och inte hade kalle och susanne fått nån bebis =) jag gissade att de skull få i dag onsdag,, de har ju bf idag,, och ja de verkar ha farit in iaf  ingen hemma och ingen som får tag i dom =) så hoppas nu då,,

och jag kanske får rätt hihihi =)


Max var hemma igår då dagis tyckte han hade sån krupp hosta men han var pigg och geja på som vanligt,,


idag for alla till dagis men de blev inte långvarigt,, då jag var på hemköp så ringde dagis och sa att emma hade kräkts så de var bara att hämta henne,,

men hon e precis som vanligt,, får se hur de utvecklas som,,

hon ser på dora nu,, skall joina henne , skall bara bädda sängen först =)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards