Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Malin - 19 mars 2009 09:16

ja Emma hon var hur pigg som helst hela dan igår,, var som vanligt,, var på toan med men var rätt hård i magen så jag tror de var därför hon kräktes,, hon hade rätt långtråkigt då jag fick rejält ont i njurarna och även de där trycket kom tillbaka,hmm

men vi bakade lite iaf, och gott var de =)


på eftermiddan blev de en tur till sängen dock släppte de inte,, även om jag stod på alla fyra,, tur man skall till läkaren på måndag =),,

och på måndag fyll syrran år =),, presenten e redan klar,, =)men du lär få besök innan dess iaf av dennis,, du har smittat han,, han e nu fast i vänner träsket,, ser på de varje dag både reprisen och avsnitten på kvällen,, han ser reprisen även om han har sett just de avsnittet,, hahaha,, men de låter så härligt då man hör hur han sitter och skrattar så härligt,,

så när jag sa att du har d på dvd så ville han komma ner och titta,, skulle ju best till mig med men blev nå fel fick bara säsong 2 så nu vill han komma och se 1:an hos dig,, han har redan sett 2:an ett antal gånger =)


åter till vad som händish,,

efter middan tog jag mig en tur till dollar med vera,, vilket var nice,, de är de stora nöjet nu då man är mamma ,, handlingen dagens/veckans höjdpunkt hahaha=)

blev sen dusch och slappa i soffan barnen och richi somna tidigt,,


ja idag skjutsade Richi barnen kors i taket men ack så uppskattat av dom,, Emma är hemma med mig idag med,, fast hon e pigg,,

vi skall baka lite till idag och sn får vi se vad som händer mer än tvätt och plock,,


ja just fel hade man med,, ingen bebis hos kalle och susanne,, den e envis den lille,, ja dom små bestämmer redan innan de kommit till världen =)



Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards