Alla inlägg den 25 mars 2009

Av Malin - 25 mars 2009 10:45

har inte skrivit på ett tag nu,,

men har verkligen inte haft ork till de,,

helgen har rullat på den kom och försvann lika fort,

de var en smärtsam helg,, tur richi varit hemma så man kunnat lägga sig,,


i måndags då fyllde ju lillsyrran år så vi var dit och firade henne,, =)

var även till läkaren i måndags så nu väntar nytt ul av njurarna på torsdag och utifrån de svaret så skall de sedan bestämmas om de blir till att sätta in en slang eller inte,, skall tillbaka till läkaren den 6 april så då får jag min dom,, om inte smärtan blir värre innan dess vill säga,, får ju endast ta alvedon mot smärtan och de hjälper inte,, 

de som lindrar mest är då jag ligger ner,, men inte kan jag göra de hela dagarna då jag ju tokig,, men har inte så mycket att välja på,,


aja får se hur länge jag står ut med detta,,

som de ser ut nu så får jag en igångsättning beviljad några veckor tidigare än  bf,,


ja nu väntar tvättmaskin så bäst amn besöker den,, sen blir de nog en liten tur till sängen

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards