Alla inlägg den 27 april 2009

Av Malin - 27 april 2009 13:49

Ja ännu en helg förbi,, ibland går tiden så sakta och i nästa så flyger den fram i raket fart,,

aja de e väl som de brukar,

i fredags så kände jag mig lite bättre så de var skönt,,

erika och niklas kom hit och käka och firade richi då de var på sjukhuset med simon då han fyllde år,,

mycket trevligt var de,,

i lördags var vi ute heeeela dan så härligt sol och varmt,, vi gjorde inte så jätte mycke plocka lite på gården , tog en kort cykeltur med barnen,,

sen blev de midda hos victor riktigt nice att slippa laga mat,,

blev inte så länge då vi alla var sååå trötta,, blev en tidig kväll,,

igår då var ute en del med, sen så var de dags att fira Simon som fyllt ett,,

de var skoj och gofika fick vi med,,

richi och grabbarna tog sig en cykeltur dit,, jag och Max vi tog bilen vi,,


efter kalas fortsattes de med tvättningen och så midda,,

fixade om lite och flyttade byråer, ja blev riktigt bra,,


Richi smet iväg och basta så då han kom hem så jag hade jag duschat de tre minsta och fått på dem pyjams så fick han sköta nattningen och duschningen av de andra,, jag smet då en sväng till mamma och till erika,,

sen surra jag med Vera rätt länge här utanför =)


Efter ha fått sovit hur bra som helst ganska länge nu så gick de inte att sova inatt,, fötterna var svullna och så varma och så har man lyckats få de första myggbetten,, hmm på sidan av foten klias som bara den,,

så idag ahr jag vart rätt seg och trött igen, men tvätten e igång och damsugaren skall få sig en svängom om en stund,,

ja och sen har jag rensat Robins rum en hel del och även garderoben så lite har de blivit,,


får se om vi är ute en stund sen då barnen kommit hem eller om vi går in och hitta på nått, e inte så skoj väder idag,, men vi får se


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards