Alla inlägg den 30 april 2009

Av Malin - 30 april 2009 09:34

Ja veckan har rullat på och de skall bli riktigt skönt att ha lite långledigt tillsammans igen,,

får se om Richi jobbar hela dan eller om han slutar tidigare idag,, hoppas att de bli npn timme tidigare,,

Emil e hemma idag då han lyckades få en tv på foten igår, så han haltar på här hemma,, men tro att den e hel iaf,,


måsta fixa en del idag bara man hade lite ork med,,

men skall in på stan och se om jag hittar några vantar till Max,, handla lite mat inför helgen,

och sp har jag lovat Emil ett par foppa, kankse de slinker ner en milkshake med =)


Igår for jag ner till härnösand,, Vera och Elin åkte med,, tack för sällskapet de får vi göra om,,


skulle ha en present till Emma och de fanns en enda kvar i skyltfönstret men jag fick köpa den tur de,, sen blev lite små grejer med,

Robin behövde en kostym med så blev en sån med,, lite orolig dock att han inte skulle kunna ha den, men de gick bara bra,, tur de,,


Erika kom förbi en sväng,, ja kidsen med,, blev en hamburgare till lunch den var längesen men gott,,

efter jag hämtat Emil blev de mjukglass med, mumma,,

sen resten av dan blev de inte mycke gjort,, nör barnen kommit hem så var vi ute,, solen tittade fram igen så då måste man passa på

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards