Alla inlägg under april 2009

Av Malin - 9 april 2009 11:14

viist blev de en tur på stan,, men efter ett tag började jag känna mig lite knasig,,

sa till syrran tro de e magsjuka på gång,,

men samtidigt värkte min njurar massor så tänkte kanske e de med,,


väl hemma så börja magen bubbla mera och mera, men blev lite bättre,,


men sen på kvällen jaha,, magsjuka var de ändå,, bläää så jobbigt,,

inte långt ifrån att jag tuppa av igår på tjottan men de e som vanligt,,

och inte kan jag kräks heller,, ja

och jag kan säga att de e ingen höjdare att ha magsjuka med vild herre i magen och njurara som värker som bara den,,

hmm men de e bara att bita ihop och hoppas de går över snart,, känns som de e lite bättre just nu

Av Malin - 8 april 2009 09:03

Det gick bra med Emils finger som tur var,,

men precis som sina syskon så neka han att han hade ont och när de klämde och hade sig gjorde han små grimaser men satt tyst som en mus,,

barnen var med Robin och Rebecka hemma hos henne medans jag for med Emil,, sen fick Emil stanna där själv,, tack till er så snällt och barnen uppskatta de massor,, ja jag med =) kramar till er.


vi andra for en sväng till Erika och grabbarna, blev inte så länge då Richi inte skulle jobba så länge men bättre än att inte fara alls =)


Rasmus och Emma stannade,, så till middan hemma blev de bara jag ,Richi, Dennis och Max de kändes lite knepigt haha men mysigt med.


nu snart skall jag med Erika en sväng på stan, skall väl se om jag hitta nån present till mannen som fyller år på måndag,,

och kanske fynda nå tröjor till mig =)


tänkte köpa en liten fin nalle med till lille Mattias som ligger på sjukhuset i sundsvall,, får vi barnvakt tänkte jag och Richi åka ner och hälsa på dom ikväll. 


nä dags att göra sig klar för en tur på stan 

Av Malin - 7 april 2009 14:13

Oj oj  nu e de redan tisdag så helgen kommer med stromsteg,, men de e nice =)

igår var man hos läkaren då,, som var lite knepig måste jag säga och kunde inte allt för mycket svenska men de gick de med,,

blev sjukskriven igen så får se hur länge f-kassan skall tjaffsa,,


igår gjorde Emil illa foten fick ett jack under så han blev hemma idag då han inte kunde gå särskilt bra på den,,

sen ringde då f-kassan och sa att jag skulle skriva ut ett papper från internet och skicka in, så vi for till Richi för vi har ju ingen skrivare,,

väl där lyckades Emil klämma fingret ganska rejält,, jaha,,

men de brukar ju gå bra,,

nu e fingret stort och han har väldigt ont så nu blir de en tur till läkarestationen om en timme precis då man skall hämta barnen på dagis de e ju typiskt,, som tur e så stannar Robin hemma med barnen snäll som han är,, så Max lär bli mega glad,, =)


om allt går bra på vc tro jag vi skall åka en sväng till Erika och grabbarna kankse ta med lite mat =) fast ute mat e lite svårt att få ner aja vi får se vad de blir,,

nä nu skall man ta och gå på toa och gör sig klar att hämta alla kidsen lite överallt,


Kalle och Susanne hoppas allt går bra med lille Mattias och att ni får komma hem från sundsvall snart,,

Av Malin - 5 april 2009 20:42

Ja grattis till lille Mattias,,

nu äntligen kom han,, de blev en lång väntan men nu så e han här,,

hoppas ni mår bra

kramar

Av Malin - 5 april 2009 12:15

ja ännu ett kort inlägg,,

internet vill strula hemma så blir inte mycket på datan nu,, både på gott och ont =)

helgen har vart bara bra men e ju redan slut,,

idag blir ev lite bullbak om jag får med mig mannen på ett hörn hahaha =)


ja de blir inte mera nu,,

kalle och susanne hoppas den lille kommer idag nu då,, ni har fått vänta länge nu,,


och Vera tänker på dig,, finns här om du behöv prata av dig lite,, eller ja bara träffs,, kramar till dig

Av Malin - 2 april 2009 08:51

ett kort inlägg,, idag,,

vill bara säga att jag håller tummarna för er idag Kalle och sussanne ,,

hoppas ni får stanna kvar på fl idag och få eran bebis,,

lycka till

Av Malin - 1 april 2009 09:24

ohh jag fick sova hyffast bra inatt så härligt,, men e dock fortfarande trött =)


måste bara hoppa in här och skriva ,, jag e så glad att sonen tagit sitt förnuft till fånga,,

han har prata med skolan och även om han inte klarar matten så finns de STORA möjligheter att plugga gymnasiet,, och han skall ändå försöka få godkänt,,

han skall söka iaf,, de känns så skönt,,

hoppas nu bara att han kommer in på de han vill ,, han har ju surrat om de sedan han var liten,,

jag håller tummarna gubben

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards