Alla inlägg den 4 maj 2009

Av Malin - 4 maj 2009 12:06

helgen förbi igen då,, men de har varit en bra helg vi har haft de så härligt,, och vädret har ju varit på topp,,


Dock så har jag fått problem med fogarna och de e inte skönt,, så jag hoppas den lille vill komma lite tidigare,,



igår fick pipis 4 små fina kattungar,, barnen har redan döpt alla utom en,

de heter så fint som Blixten, Dora och Musse =) vi får se vad siste kommer för namn =)


igår efter alla duschningar av barnen så såg vi att Rasmus fått vattkoppor, och han verka inte märka av dom heller så jag hoppas att de förblir så,,


idag då blev d till att lämna Max själv på dagis men de gick bra de med,, Emma skjutsade jag till Richi då han for med henne till lekis och Rasmus blir ju hemma denna vecka,

sen kom Erika och Simon,, hon var med Rasmus medans jag for till bm,,

allt såg bra ja de som kan se bra ut,, hade en hel del sd sammandragningar där vilket skall kollas upp på torsdag,,sen har man ju lyckats få foglossning med så jag fick ett bälte riktigt skönt att ha på sig,,


när jag kom hem hade Rasmus somnat i soffan,, så kankse inte e så lätt att ha vattkoppor,


men stort tack till dig lillsyrran för du stannade med han,,


nu skall man försöka göra någon nytta,, e ju kalas imorrn då lillgumman fyller år =)


nu skall man fösöka


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards