Alla inlägg den 8 maj 2009

Av Malin - 8 maj 2009 08:52

Ja då har man fyllt gammhäck då =) vilket känns rätt oki,,

fick lite besök fast vi inte har kalaset förrens imorrn,, så idag blir de till att greja iordnig inför de,, så jag hoppas att sammandragningarna håller sig borta,,

fina presenter fick jag med,,=)

fast måste erkänna har svårt att ta emot presenter, vet inte varför men men visst är de skoj med =)


ja igår var man till läkaren då,, gick inte helt som jag hoppats på men rätt bra iaf,,

pallar jag inte vänta på att fl startar själv, ellerja om jag blir mycket dålig så skulle jag ringa in, annars fick jag en tid den 4 juni för igångsättning eller bara reta tappen OM jag skulle vilja de,,

får se, just nu känns de bra med bara en retning då jag var mogen och mjuk där nere och at ville han så var jag öppen för punktering vad han nu mena med de,,


men de kändes rätt bra efter besköket iaf,,


blev en lång eftermidda och kväll så trött var man,, men ack så svårt att sova man hade,,


nu har barnen kommit iväg till skola och dagis  ja utom rasmus då,, så nu väntar vi bara på erika så skall vi åka och handla lite så vi kan göra pajerna  till imorrn,,

skulle dock behöva få ett glas med energi för e såå trött

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards