Alla inlägg den 13 juli 2009

Av Malin - 13 juli 2009 23:10

ja imorsen var dennis och emma vaken tidigt,, de var uppe före kl sju, ja de fick se på disney medans jag sov en stund till,, fast sova och sova,, kan inte de då jag vet att dom är vaken men låg kvar i sängen ett tag iaf,,


Emma gick en sväng till farmor,, dennis och emil var hemma med kompisar,, vi andra for en sväng till syrran och grabbsen,,

blev inte så jätte länge då Max inte var på humör,, men de var skoj att ses lite,,


sen slapp man laga midda med nice,, de blev middag hos svärmor då richi kom hem,,

sedan har de blitt monopol spelande,, dock har jag en förmåga att bli less så fort så jag har gett upp de andra spelar ännu,,


idag ringde läkaren från bm mott,,

jag har ju funderat på att ta p-spruta , men hon avrådde mig då maninte skall ta de då man har en lever sjukdom vilket jag har så nähä men hon skrev gärna ut ett recept på en spiral men är lite skeptisk ser hur de gick förra gången,,då blev ju lille Casper till och nä känns inte som jag vill ha fler nu,,

men kanske e värt ett försök med spiralen,, men frågan e om man kommer att gå och vara nervös hela tiden,,


ja man får ta sig en funderare,,


sterilisering tyckte hon vi var för unga för,,

hon frågade ju med om vi tyckte att de var ett problem att ha många barn,, ööhhh nää då skulle vi väl inte behållit barnen,, till svar sa hon med att nää de e mest omgivningen som har mer problem än de som har barnen haha vilket stämmer rätt bra här,, de e många som störs på att vi har många barn,, knepigt de lever ju inte hos oss,,


aja de e inte läge för fler här så får se om de bli nån spiral lr inte,

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards