Alla inlägg den 3 november 2009

Av Malin - 3 november 2009 10:00

ja de e vad jag är,, denna förkylning e inte kul kan jag lova,, den tär på en,, hostar dygnet runt känns de som och inte blir de bättre av de heller,,

de stööra barnen e de rätt ok med men lille Casper han hostar och hostar och hostar och snorar ,, fick host medicin men ja de hjälper en liten stund sen börja de igen,, nu har han sovit en liten stund sköönt,, första dan på över en vecka han kan sova längre än 15 min,, han e helt slut lillgubben,,


ananrs rullar allt på vare sig man vill eller inte,, önska man hade nån här som tog hand om allt nu,, tvätt , disk, städ , mat,, ja önska kan man ju,, men känn mig rätt duktig ändå,, veckans skörd av tvätt som inte blev tvättad då jag låg är nu snart  ett minne blott =) tvätt går rätt bra tyck jag,, de tråkiga e bara att få den till maskinen,, och ja in i garderoberna men sortera och få in i maskinen och vika den tycker jag om,,


nu kurrar magen så skall få i mig någe innan de e dags för att hämta kidsen på dagis

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards