Alla inlägg den 13 november 2009

Av Malin - 13 november 2009 23:31

ja man hinner ju inte riktigt med,, nu har denna vecka sprungit iväg med,,

är en aningen tröttare än vanligt,, men har lite svårare att sova nu då man gärna vill kolla till emma lite,, men de blir nog bra de med,,

dagis grabbarna fick vara ledig tills i onsdags så då har vi krypit ner i sängen efter skolbarnen farit till skolan,, riktigt skönt har de vart,, fått lite mer smak att ha barnen hemma ist för dagis,, men de älskar verkligen sitt dagis och sina kompisar,, och tur e de,,


äntligen fick vi ihop en fika hos vera och familj i torsdags, ibland blir de ett ta mellan gångerna men ack så skoj att ses,, och goofika fick man med,,


ikväll e richi borta så jag och barnen har myst i soffan välbhövligt då jag fick för mig att flytta om barnens rum lite =) nu delar emma med rasmus IGEN och max har eget just nu men skall få dela med casper sen,,

och han somna på en gång ikväll då de inte var en liten rasmus som störde han =)


rasmus somna idag med på en gång,, har har vart hos hampe hela eftermiddan och kvällen så var alldeles slut men skoj hade han haft de,,


nu sover la familia här så själv skall jag ta och krypa ner, kika lite film innan de e dags att somna,,

och så hoppas att emmagumman får sova heeela natten och inte bli väckt av klådan

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards