Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Malin - 5 januari 2010 13:52

fattar inte,, först var de regn och tråkväder,sedan kom de lite snö och man blev så glad och var ute. man hann med en dag sedan var de dags för kylan att komma,, brrr

sen mera snö och blåst, inge trevligt att vara ute i, sen kyla igen och sen snöblåst och ja nu såååå kallt igen,, detta är inget trevligt väder, vill kunna vara ute och busa åka lite pulka och greja med barnen, men de går ju inte i detta väder,,

ja man kan inte göra annat än hoppas att vänder och blir normalt.


ja lilleman han kan bara sova ute så här blir de till att göra varmt i vagnen och lägga för en filt över,, än så länge funkar de och han har varm alla gånger tur de. han sover ju 4-5 timmar så då måste värmen hålla.


händer inte mycket här får inge gjort fast har en massa som behöver göras, barnen dock e på bättre humör idag, de har krypit ner under täckena och ser film, snart skall vi baka lite chokladbollar =) får se om de finns några kvar då pappa kommer hem =)


nä dags att sätta fart så kanske nått blir gjort idag.

Av Malin - 5 januari 2010 00:12

dan började bra men de höll inte i sig länge, barnen blev sjögröna och huset blev ett stort kaos,,

då casper somnat hade jag fått nog, och startade en storröjning med barnen blev även lite rumsbyten,, vissa nöjda andra mindre nöjda,,

ingen nöjd alls att måste hjälpa till men kan man hitta på bus och rackartyg får man se till att de blir fixat sen med,,


men nu blev de ju fint och rensat så de blev pos i slutändan.


richi kom sen och hämta oss och de blev en snabb handling

smaskade i oss lite midda, grillad kyckling, kokt skinka , potatis sallad och lite dallas sallad, mumma gott,,


sen var de bara att slira om til träningskläaderna och bege sig,,


då jag kom dit och såg alla grejer så var tanken,, vad faen har jag gett mig in på,,

men de var riktigt kul en bra träning,, dock håller inte mitt knä riktigt,, men skall få de kollat så man inte gör allt värre,, annars var de mycket bra.. och behövligt,,


nu ikväll har vi inte gjort mycket richi for och jobba en sväng, och jag och de större barnen ha spelat lite wii..

nu sitter jag här med en lite kille som inte alls har några planer på att sova,,

men tro de e dags för ett ytterligare försök

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards