Alla inlägg den 15 januari 2010

Av Malin - 15 januari 2010 23:46

Ja alla snarkar för fullt utom jag då,, man borde bli trött av att höra alla som slumrar men inte då,

som det känns nu så behöver jag inte lägga mig överhuvudtaget,, så pigg så,, hmm undra om  det kan ha  något att göra med att jag slirat runt här hemma i pyjamas brallor hela dan =) kroppen inte fattat att jag varit uppe =)..

skämt o sido lite sömn skulle inte sitta helt fel,

ja vad skulle inte göra de,, en resa, en ny bil, ett nytt kök, ett nytt badrum, eller ja en helrenovering , en butler, några miljoner sådär,,


ja mycket som inte skulle sitta helt fel,,

mycket man vill, men de kommer så småningom,, de tro jag iaf,


en riktig slöardag har vi haft, degat i soffan mest hela dan,, förutom då jag skura golven och hade besök av syster och grabbsen,, men annars så,, barnen har vart lika slö som mig,, tur de, =)


men imorrn hoppas jag på bra väder så de blir lite bandy ite med grabbarna,, innan vi åker bort på midda,, skönt att slippa tänka på den =)


lite tvätt måste de nog bli med,,


nä mycke gojja nu,,

åter till green day på mtv

Av Malin - 15 januari 2010 11:26

Ja igår efter svinis sprutorna kom biverkningarna,,

Emil fick sjukt ont i skallen och var helt borta,, tack och lov att de finns alvedon,, efter alvedonen somnade skönt,,

Emma och Max klagade på magont,,

trodde nästan att de skulle kunna vara magsjuka på ingång men tydligen är de fler som fått magont,,

idag är de pigga,, de fick dock stanna hemma utifall de skulle vart något annat,

Rasmus han har fortfarande väldigt ont i armen men bättre än igår,, de konstiga är bara att han är jätte röd runt ärret efter bcg vaccinet han fick då han var ett halvår,, de ser lite knas ut försvinner de inte får vi ringa in och kolla om de kan bli så.

 

Idag är det äntligen fredag och nu e de snart helg HÄRLIGT som vi älskar helger,, få ha pappa hemma lite med,

 

ikväll blir de fredags mys,, så underbart,,

go mat gofika och glo på tv =) tur att barnen gillar samma mys som vi,, lär bli lite tvspels spel med skulle jag tro.

 

sen hoppas vi på bra väder med så vi kan vara ute och busa i snön utan att hålla på att frysa ihjäl.

 

nä blir inge mer skrivet nu,, har en grabb som drar i byxbenet,,

mamma kom jag e törstig =) bäst man tar fram lite saft åt han.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards