Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Malin - 20 januari 2010 21:11

och alla sover eller inte alla,jag ,casper och hör och häpna, mannen e vaken med =)


fick nyss ett mail från uppfödaren och går allt enligt planerna skulle valparna få sin spruta och den sista besiktningen imorrn och de betyder att isåfall kommer han hem på fredag =) jaaaaa så imorrn får vi hitta på en massa att göra,, kanske vi dyker upp i björknäs om de skall vara hemma =) får barnen leka, och ja surra med syrran =)


nä man kanske skall se om lilleman här bredvid har nån lust att sova,,,

hans bröder somnade idag utan protester sååå skönt,, var länge sen.

Av Malin - 20 januari 2010 15:27

Idag fyndade jag en super fin jacka till Emma på intersport,, de bästa var att de var halva priset på den =)

iaf då Emma kom hem och fick den blev hon överlycklig,, har provat och provat och provat =)

gått ut en sväng för att testa den,,  nu går hon o bär den, titta på den,, borstar av den de lilla dam som nu hunnit kommit på den,,


hihihi att en jacka kan göra sånt =)

precis som hon aldrig sett en jacka hahaha,,

men super fin blev min lillgumma=)


synd att de inte var nån rea på en overall till Rasmus men men nästa år,, han har ju två täckdressar =)


sitter nu halvdäckad i soffa,, såååå ont i halsen och huvudet,, vill inte bli sjuk,, jag hoppas de vänder snart,,

men skall försöka få upp tapeten på väggen i trappen,,iaf få bort väven och räcket,,


Av Malin - 20 januari 2010 08:48

Hm bara för att jag nämnde för nån dag sedan att vi måste ha världens snällaste lilla pojke så har han vart vaken inatt,, =) fast snäll,, några gånger har han fått ur sig småarga läten,,

men han fick ligga kvar i sängen, hade ingen lust att starta dagen kl halv fyra imorse,,

men då vi skulle iväg ja då sov han så skönt så =)


nu ligger han och surrar i sängen =)


Idag skall jag fara och handla lite små grejer till vår nya familjemedlem, dock får vi med sååå mycket men vill ha nån lite grej till han =)

sen skall jag in och kolla en täckdress till mig,, mina täckisar e spårlöst borta så varför bara köpa täckisar=) när man kan få en ny jacka med =)


hoppas dagen komma rulla på i snabbt takt,, så väntan inte känns så lång =)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards