Alla inlägg under januari 2010

Av Malin - 4 januari 2010 12:13

ja vi som skulle börja ändra våra sov vanor från och med idag, kan säga att de blev inte alls så. vi klev upp halv tolv =) ,em rätt skönt,,

trist bara att de blir ledig dag och sedan skola dan efter tycker de e lite knepigt, de kunde ju fått börja på måndag ist, aja inte mycket att göra, vi får ta nya tag imorrn ist.


hade planerat att gå ut med barnen en stund idag då termometern visade -4 igårkväll ja inte blir de så heller,, nu är de -12 och värsta snöblåsten, inge roligt att vara ute då,, varför kan de inte få vara något mellan ting.


nu måste vi iväg och handla men har ingen bil heller då gubben tog den imorse,får se när man får tillbaka den,,


ska iallafall planera en matlista,

tvätta

lite plock

får se om vi bakar lite jag och barnen

och sen ikväll första passet av body pump skoj skoj,,


nä nu skall man se till att barnen kommer ur pyjamasen och få undan lite i tvrummet, gubben och barnen sovde där då de skulle se hockeyn inatt. tråkigt dock att de blev förlust för sverige men nu hoppas vi på en bronsmedalj

Av Malin - 3 januari 2010 22:13

ja då var det ett nytt år, och nya öventyr.

Idag for farmor och farfar hem vilket många var väldigt ledsna över,,  men vi hoppas de kommer snart igen.

sedan blev de lite plock och sedan ett härligt telefonsamtal, de var motti som ringde och bjöd oss på midda,på hornö, super gott,mumma kyckling med dragonsås.


måste ju berätta med att då vi klädde oss för att åka hem så kom en ur personalen och ställde undan en stol,, hon stannade till bredvid mig och sa,,

jag måste bara få säga att ni har otroligt snälla barn,, =)


hihi så härligt att  höra,samtidigt så blir de nästan bekräftat att folk  ALLTID tro att vi med många  barn e jättestökiga,, men de kan sköta sig även på restaurangbesök.

men som sagt de var mycket roligt att höra.


från och med imorgon har familjen bestämt sig för att bli mera

hälsosam

nyttigare

aktivare

ja vi får väl se hur de går,men jag har stora förhoppningar,,

själv så e de dags för att komma iväg på ett pass bodypump imorgon och jag hoppas de ät något jag kommer fortsätta med,,

bara kylan släpper lite så blir de prommenader så ofta jag  kan med,

känner mig riktigt motiverad så de känns skoj.

blir till att inhandla ett til bandy mål med, så vi kan spela bandy ute med grabbarna bara vädret vill vara med på de med,, spelade ju jämt förr och var ju såå roligt, så nu e de dags igen.


dags att åter igen börja spara med, då vi har lite planer på att åka utomlands i december,,skoj skoj


men nu skall jag kolla lite saker och se om man kan få till den framtid man vill.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards