Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Malin - 11 februari 2010 17:49

Ja nu var de länge sen,, men de e så att vår dator bestämmde sig för att sluta fungera =( så irri,, aja den ska in på lagning nån gång =)


mycket har hänt och de är upp och ner vända världen här både fysiskt och psykiskt,,


barnen e dock glada och som vanligt skönt de,,

Casper har blivit förkyld och samtidigt jag tror de e tänder på väg, hostar snorar,och skiter i mängder och feber hmm


blixten han växer som bara den,, fin fina han =) vissa dagar händer de inga olyckor inne och nästa dag massor ja som de bruka då när de e valp,,


annars är han super mysig som alltid,, börjat vara lite ensam och de har funkat kanon,,

äskar promenera korta bitar och sedan få lifta under barnvagnen =)



i övrig är de som sagt upp och ner,,

känns som jag håler på att tappa viktiga personer i mitt liv, det gör ONT i mitt hjärta =( men hoppas de bara är något tillfäligt, annars vet jag inte vad jag tar mig till.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards