Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Malin - 17 februari 2010 10:09

  

Nyduschad och fin


  


Och så här gör jag då jag tro att ingen ser mig =) hm nån har ju lämnat en kudde åt mig, eller =)

Av Malin - 17 februari 2010 09:30

Tiden ja den går och går och  man hinner fortfarande inte med,,

nu har vi snart haft pappa hemma pappaledig i snart 2 veckor, skönt men väldigt konstigt,, vet inte om att vi har vart hemma samtidigt förutom på semestern då,, men de var ett tag sedan,,


så Rasmus och Max har med vart hemma från dagis, myyysigt,,

lite matte har jag tagit tag i så får hoppas jag står ut och fixar de denna gången,,


sen så har vi haft sån otur IGEN inte bara de att mannen blev utan jobb och badrummet måste renoveras efter en vatten skada som inte försäkringsbolaget täcker, så har blien pajat med, ganska rejält med verkar de som,,

ja vad kommer sen nu då,, orka inte med någe mer klater,,


aja nu skall vi se om vi får tag en buss som vi bruka låna då vi åker till stockholm för nu e de dags för en stockholms tur igen, farmor och farfar kommer ju hem från chile efter ha varit där i lite mer än en månad,, barnen längtar såå,, så får hoppas delöser sig på bilfronten,,

har Robin dör nere hos  farbror och vi saknar han så,, vill ha hem han med nu,,


Detta kommer bli blixtens första långa biltur men inte den sista,, han gillar åka bil så tror de kommer gå bara fin fint, vi stannar ju ett antal gånger ändå för kisspauser så de går nog toppen, om vi kommer iväg vill säga.

annars så är han en super mysig lite kille som växer så de knakar,,

älskar springa på skoterspåret och busa,

och riktigt duktig på både vara lös och gå i koppel,, de känns så bra med denna lilla kille,, kommer bli en toppen framtid med han.

ska försöka få in en bild senare så ni får se vad han växer och vad stilig han är =)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards