Alla inlägg den 13 maj 2010

Av Malin - 13 maj 2010 19:44

Ja nu har vi hunnit varit hemma i dågar dagar och ack så skönt det är,

tröttheten kom som ett brev på posten men hellre det än vara kvar på sjukan,


skriver i ett annat inlägg om vad som hänt och skall se om jag får in lite bilder,


idag har alla varit lediga, så skönt,

har blivit en utedag, med rensing på schemat,

blev en tidig middag idag då vi alla var så hungriga och oj så gott de blev, lyckades riktigt bra idag, goda gorgonzola biffar =)


sedan nu ikväll fika vi lite tårta, gubben var snäll och fixade en tårta till mig då jag inte var hemma då jag fyllde år,, så snällt och såå god var den,


nu är gubben och några grabbar och duschar, de har även friserat sig,

de små sover och jag hänger här en stund innan de är dags att vika lite tvätt.


Imorgon blir de mera rensning och lite fix inför lördan då vi har kalas, de blir för Emma , och mig, vi har redan fyllt vi, men var ju med Casper på sjukhuset, och så passa vi även på att fira Dennis som fyller på måndag, så de blir stor kalas skoj skoj, hoppas på finväder med,, men som de ser ut nu e de svårt med det.


nä tvätten väntar hmm

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards