Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Malin - 1 juni 2010 09:15

sol lyser idag med,, sååå härligt,


som vanligt så är det väldigt segt på mornarna,, för mig beror tröttheten  antagligen på att jag inte kan sova nu igen,, och det tar verkligen på krafterna,, jag somnar framåt fem halv sex och då e de måttligt roligt då väckaren ringer halv sju =(

ser ut som jag har varit i en boxningsmatch, så blå under ögonen hua,,


jaja,, iväg kom vi alla och de fick med sig de som de skulle ha med sig,

Max fortsätter att vägra dagis men de gör mig inget,, hade jag vetat att man kunnat vara hemma med barnen en längre tid hade jag nog plockat bort dagis men nu e ju högskolan sökt så då kan de vara bra med dagis , Casper har ju fått plats med på samma dagis som brosorna.


Nu skall vi fika lite sedan blir de till att gå ut,, tvätt skall hängas och sedan blir de bus med barnen innan vi skall hämta Rasmus på dagis,


och senare i eftermiddag är det dags för lillemans 1 årskontroll,, hualigen han fyller redan 1 år,, vill ja ha dom små ett litet tag till.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards