Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Malin - 8 juni 2010 21:09

Är kall och frusen efter kvällens fotbollsmatch,, var rätt varmt då jag promenerade in men väl där kom regnet,, barnen mös i vagnen under filt och regnskydd en annan stod och huttra i endast munkjacka,, ja e huvudet dumt får kroppen lida.

Emil han frös då inte, han sprang som aldrig förr och var sååå duktig,, han stupade i säng för ett tag sedan =)

Det e bra att han börjat spela då han har så mycket energi att göra av sig med.


då vi nattat barnen kunde jag inte hålla mig utan smet ner till syrran som hämtat hem en liten berner kille, och herregud så fin han var,, viist blev man sugen men inte som jag trodde,, skönt att kommit ur de mesta av valpstadiet =) Blixten är ju liten ännu,, våran lill bebis,, men om nått år så e de hans tur att få en kompis =)

nu räcker de med att han träffar Lukas och ? ja vad han nu skal få heta =)


nu när alla kidsen sover så ska jag ta och krypa upp i soffan men mannen och se klart Rasmus på luffen som barnet hade slagit på.

Av Malin - 8 juni 2010 08:12

Jag är så sjukt trött på morgonen,, idag trodde jag inte att jag skulle komma upp ens,, och ville inte kliva upp heller,,

Barnen e lika trötta som jag så de e inte de lättaste att få upp dem på morron.

Spelar ingen roll och om vi får upp dem jättetidigt på morron och och i säng i tid på kvällen så är dom lika trötta iaf, hmm tur de snart e sommarlov, men ja en annan måste ju börja söka jobb, och hur i fanken skall man komma upp då,,

aja de får vi ta den dan.

hade tänkt kröpe ner igen nu då de andra kommit iväg till skolan men då jag kommer in i sovrummet så e de en liten grabb som står i sängen och är såå glad så,

blir till att väcka de små och fika och göra oss klara för att ta oss in till apoteket och hämta mera medicin till Casper.


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards