Alla inlägg den 21 juni 2010

Av Malin - 21 juni 2010 22:47

Ja så känner jag mig för tillfället, hm tro om de kanske e dags att börja knapra järntabletter igen, vet att jag sagt de tidigare men har inte kommit till skott,,


i söndags var de dags för fotboll igen för Dennis,, denna gången vann de med 10-0 och Dennis gjorde 3 mål,, de var så duktiga så,

idag har vi mest plockat och grejat efter en härlig sovmorgon ända fram till halv elva, behövlig var den så den satt fin fint.

ikväll har vi varit upp till stugan, Richis bror har varit där opch klippt gräset idag och såå fint de blev, skall väl röja upp lite till i veckan så vi kan flytta upp till midsommar,, ¨

imorrn måste jag åka och fixa till hjulen på vagnen innan den sakll säljas, de bestämde sig för att inte fungera,, och de e så irriterande, på en sån ny vagn som e nästan oanvänd, aja,, bara att se till att de blir fixat,

Emil hade träning ikväll med så imorrn är de dags för match, 2 matcher dessutom,, nu får vi hoppas att knät håller så inte skadan dras upp igen. han ser lite svullen ut ännu , men den pojken får man inte att sitta still =)


helst skulle mannen kunnat varit ledig så vi kunde köpt sängen med samtidigt, men de får vi se imorrn hur de blir som med de,

nu tro jag att de e dags att krypa ner, för ögonlocken e väldigt tunga nu

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards