Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av Malin - 12 augusti 2010 13:22

Ja här är vi som sega råttor,, får inte mycket gjort,,

barnen går in oh ut, cyklar, leker hoppas studsmatta e på lekparken och hos kompisar,

Dennis ligger mest då han har sån hemsk hosta,, hostmedicinen den kommer upp på en gång =(

men tycker att han e lite bättre idag,,

har försökt fått huset städat i flera dagar nu, men även de går sååå segt,, vete fanken varför,,

tror de e förkylningen som ligger o lurar och gör oss sega och orkeslösa,,

men snart har några rum blivit damsugade iaf, alltid nått,,


igår var vi iaf till kompisar och firade deras son som fyllt år,, blev en massa prat och gofika, och en massa bus för barnen,,


i helgen hoppas jag de fortsätter med badrummet för annars blir jag tokig och snart fyller Emil år och då måste de vara någolunda klart iaf,,


nu tro jag att jag skall ta oh baka upp den sista jästen vi har,, då alla de andra bullarna e slut

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards