Alla inlägg den 20 september 2010

Av Malin - 20 september 2010 09:09

Måste ju först be om ursäkt över alla stav fel eller bokstäver som saknas =)

blir lätt så då fingrarna flyger över tangenterna hahaha =)


Ny vecka är här igen och helgen har sprungit iväg som vanligt.

Kalaset gick toppen även på lördan.

Igår hjälpte mannen och grabbarna pappa mest hela dan, oh efter det så följde Max och Rasmus med morfar en stund,

själv höll jag på med tvätt hela dan, och MATTEN blä för den, hatar verkligen matte och förstår inte alls mycket,,

med en massa hjälp av en snäll själ på familjeliv så har nu snart alla inlmningsuppgifter klara,

sen är de mera plugg då vi har prov om 3 veckor hua =(

men jag måste klara matten denna gången det är bara så,, det är bara att kämpa vidare.

så det är vad jag skall ägna mig åt idag, Matteboken, kanske en glutt i psykoligi boken med, får se vad jag hinner,


men först nu så skall jag gå ut på en promenad med hunden som sitter och väntar på mig

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards