Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Malin - 6 januari 2011 20:38

Oj oj vad snö de har kommit och än har de inte slutat snöa,,

barnen dock överlyckliga så de e bra,,

vaar ute och skotta på förmiddan och oj vad slut vi blev, kan tänka mig att mina fogar ger upp inatt,, de har en förmåga att tokvärka natte tid och att ta sig till toan på övervåningen brukar inte vara de lättaste.


i eftermidda kom vänner hit och vi köpte pizza och käkade här =) gott gott,

sen har barnen och mannen vart ute och skottat igen men de trista e ju att de märks inte =(


själv har man tvättat lite,, helt sjukt så har vi bara en halv korg med tvätt nu resten tvättat och inplockat i garderober,,, riktigt stolt över mig själv =) får se hur länge de varar hahaha


har varit riktigt härligt att mannen var ledig idag, de tråkiga e att han måste jobba imorrn =( kort dag som tur e,,, vi lär ha de vi gör med att skotta och busa i snön,,


nu sover de minsta och jag skall ta och joina de större grabbarna och se på göta kanal 2

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards