Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Malin - 17 februari 2011 21:34

ja mannen fick ju komma hem,, barnen överallt och jag dega,, pallar inge annat,,

imorrn blir de en tur till sollefteå igen,, men känns rätt bra då jag inte är pigg alls,,

skall de vara såhär i 4 veckor till kommer jag bli galen,, ja resten av familjen med,, nu kan jag inte göra nånting, behöver bara gå upp för trappen för att gå på toa så bli magen stenhård och trycker på neråt och de känns kan jag lova,,


har även en knepig magvärk med då jag böjer mig eller bara sätter mig upp i sängen,, aja hoppas på bra besked imorrn,,


barnen sover sen en stund och jag tro jag skall försöka göra desamma.

Av Malin - 17 februari 2011 09:59

Ja huvudvärken den fortsätter =( hela dan igår inga värktabletter hjälpte =(

idag kom den en stund efter jag klivit upp =( håll på bli tokig,,


Dennis e hemma idag då han e förkyld och haft ont i huvudet inatt,, Max hade sån hosta han med så även han e hemma,, ja Casper e hemma oxå, han hade sååå hög feber inatt,,


konstigt nog så är dom överallt nu,, snoriga och hostiga men mer än så är det inte. knepigt knepigt.


Får se hur länge jag orkar   vara med dom i deras tempo =) huvudet och magen värker nu så får se om alvedonen hjälper nått eller inte,, måste försöka lägga mig men de är inte det lättaste kan jag lova,, tro mannen får bege sig hemåt och ta en vabdag,,


skall nu se om vi kan få i oss någe att äta och få ut hunden en sväng med,,

han behöver ju sin uppmärksamhet med..

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards