Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Malin - 22 februari 2011 10:17

Igår var Emma hemma då hon hade så ont i halsen och var allmänt hängig,,

vi gjorde dock inte mycket,, snabb prommisar med hunden, i övrig så låg hon i soffan och jag i sängen,,

Jag med har ju lyckats blivit förkyld, ja mannen med,, nu hoppas vi på att det är snabbt övergående,,

Max och Casper hostar dock ännu,, men annars har de piggat på sig bra.


Igår hade jag väldigt onda sd som satt i i ca 3 timmar och sen borta hmm,, ingen alvedon hjälpte heller,,,

hade även senare igår kväll lite ont långt ner,, en brännande smärta,, men gick över de med,,

vaknade dock inatt av onda sd igen,, =( om de endera kunde sätta igång eller hålla sig lugnt tills de e dags =) vilket önsketänkande haha,,


Casper och Max har nu börjat vakna på nätterna och vill komma till oss,, vilket de får men ack så trångt de blir,, man sover ju dåligt ändå,, så Casper har f¨tt sovit i bebisens säng vilket han verka stortrivas med så får nog försöka undvika att lägga han där någe mer =)


Idag e de åter kallt igen,, jag som jämt e frusen tyckte de inte var kallt alls,, så när alla barnen var lämnade på skola och dagis gick jag en liten längre prommis med hunden =) han var nog allt chockad haha =) dessutom tar de sin lilla tid då jag går i snigelfart,, men de var skönt med frisk luft =)


mer än prommisar med hunden blir de nog inte,, nu blir de till att ta en värktablett och lägga sig igen för nu kommer sd igen,, bara hoppas att tabletten hjälper.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards