Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Malin - 2 mars 2011 12:42

Är väskan klar =) tror jag iaf hihi, men de blir nog bra,, bara bebisen som fattas nu,


Idag så var de dags för UL, nervöst var de men samtidigt skoj att se den lille igen =)

den är fortfarande liten men hade vuxit och följer sin kurva så det är ju bra, och vi slipper åka in och föda nu,, men den får gärna komma snart,, efter lördag är det fritt fram =)

läkaren sa med att skulle de starta nu så stoppar de inte det iaf och det känns bra,, för börjar bli smått less nu,, onda sd och tryck och alltmänt hänging,,

han ville inte kolla om min sd gjort nån nytta för då kunde de hela startas men vi kunde vara beredd på att de kan bli närsom helst eller om sådär 3-4 veckor =)


Min  förkylning går åt rätt håll och de känns toppen,, inte lika mycket hosta och mindre huvudvärk,, de är sååå skönt,, även barnen och gubben och pigga,, lite snor och liiite hosta men annars så e de fullt ös medvetslös =)


Och på de hela så lyser SOLEN underbart,, det är så härligt ute,, skall ta en kort vila och sedan sätta mig ute med barnen som droppar in om en stund eftersom =)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards