Alla inlägg den 3 mars 2011

Oj

Av Malin - 3 mars 2011 22:16

Minns inte senast jag var vaken så här länge =) har inte orkat helt enkelt, nu börjar ja bli riktigt trött så jag hoppas de skall hjälpa mig att somna lite fortare än vanligt,, önskar ja var som mannen som somnar på 2 sekunder,, en annan ligger ju vänder sig och har sig i uppåt 2 timmar innan man kan somna =(


känn mig nöjd över dagen idag, har inte blivit nån vila idag och det var inte igår jag hoppa över de,, kanske därför jag e så trött nu =) men oftast e de ett måste för att orka med, de har nu börjat ´fundera på om jag skall få sprutor ist för medicin i tablatt form för att få upp b12 och järnet,, kanske de skulle fungera bättre,, ja vi får se hur de blir som,,

idag har de blivit damsuget två gånger, allt upp plockat,, vara ute några gånger,,trist bara att de blåser så.


men vi hoppas på mera sol imorrn och mindre blåst =)

börjar bli mycket svammel nu så jag kryper nog ner nu

Av Malin - 3 mars 2011 09:43

Ja man vaknade till sol och plusgrader =) trodde de skulle vara toppen skönt att komma ut.

morgonen gick bara fin fint och alla barnen kommit iväg tog jag mig en sparktur med blixten, tog dock inte på mig nån mössa =( men satan vad de blåste,,

fick såååå ont i öronen,, och sen en massa sd på de men men de var ändå skönt att komma ut och slippa alla j-vla minusgrader.


efter de plocka ja undan frukosten och sen blev de frisering av hunden,,

så nu e han ny klippt och ny duschad,, i eftermiddag tar vi och klipper lite klor med,, orkar inte sitta mer som en krok just nu då de gör så ont i magen så de får vänta lite.


annars händer inte mycket,, skall ta och försöka damsuga övervåningen sedan för de e ju hundhår överallt,, vilket jag hatar,, hoppas de blir lite mindre nu,,

tvätta måste de med, men när de blir får jag se,, beror på vad kroppen säger,,


men nu först en sväng på stan med syster

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards