Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Malin - 4 mars 2011 09:11

Inte fasen kunde jag sova igår,, fast jag inte drack särskilt mycket under kvällen för att slippa spinga på toa 711 gånger så fick jag göra det ändå,, =(

sen fick jag så ont i magen att jag inte kunde sova pga de,, hmm,

runt halv tre börjde de släppa så lite sömn fick jag.

Strax efter kl 6 imorse kom en glad liten Casper ner och kröp ner hos mig,, =)

inte ville hann sova nå mer men blev lite mys innan vi klev upp och väckte de andra =)

mornarna nu den senaste tiden har varit riktigt bra och mysiga =) macka och oboy serveras i tvrummet till barnkanalen och allt går smidigt och flyter på så de fortsätter vi med =)


Inatt då jag inte kunde sova blev de mycket funderingar,,

bla att de skulle vara rätt mäktigt om det nu stämmer att vi får en tjej om hon skulle födas imorrn, då skulle hon och vår andra dotter vara född precis i v36+0 och dag 5 i månaden =) men har svårt att tro att denna lilla vill behaga sig att komma imorrn,, men från imorgon är det fritt fram att vilja komma då har jag ju gått prick 36 hela veckor och får föda på sjukhuset som vi har närmast =)

Allt e ju klart så nu e de bara den lilla som fattas och oj vad vi alla väntar =)


Dagen i övrig består nog av vila, har rätt ont i min ena njure och kroppen har svällt massor nu och inte blev de bättre under natten,,

skall bara in en sväng på stan och fixa de sista till middan,


ikväll åker Dennis och Emil till slalombacken då de har nattöppet och de har längtas massor då det var -23 grader kallt förra gången och fick vara hemma,,

idag blir de nog perfekt då det nu är plusgrader ute =)


nä vila var de

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards