Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Malin - 9 mars 2011 09:53

Ja dom har jag nu mest hela tiden och det är rätt jobbigt =( dom känns kan jag lova,, tycker dock magen trillat ner rejält så man kan ju alltid hoppas att dom gör någon nytta, men för min del får den lilla mer än gärna komma nu =)


Igår dock fick jag något ryck och hela huset fick sig en rejäl omgång,, bara golvtorkning kvar och lite tvätt. så skönt att fått de gjort men fasen vad knäckt jag e idag =(


Max var riktigt dålig igår =( hade hög feber och värk i kroppen =( han var däckad hela danoch inte var de lätt att få i han alvedon,, han blev bättre fram på kvällsidan men somna tidigt,, nu till morron e han rätt pigg, och full fart men fick stanna hemma från dagis idag så han blir riktigt pigg innan han gå dit igen.


Efter jag lämnat Rasmus och Casper på dagis och handlat lite hade barnen hemma fixad toast och oboy till mig =) även damsugit lite och varit ut med hunden =) älskade ungar =) o ack så behövligt idag då jag inte alls känn mig pigg.

I eftermiddag blir de en tur till distriktsköterskan för blodtryck och koll av ägg vita, får gå dit då bm här är ledig hela veckan och jag skall slippa åka 4-5 mil för den kollen,, ska dock ringa in värdena till specmvc för att se om jag måste in till dom iaf eller inte. så vi får se..


Annars blir de en lugn dag, grabbarna skall ev till backen idag igen,, så roligt att dom tycker om de så mycket =) en bra sysselsättning tyck jag =)


nu skall ja ta undan de sista av disken och sen få in lite tvätt i garderoberna innan jag slår omkull mig en stund tro jag =)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards