Alla inlägg den 11 mars 2011

Av Malin - 11 mars 2011 21:40

Ja kvällen har kännts väldigt konstig,, de små somnade strax efter åtta, Robin e och skottar,Dennis och Emil är i Åre med mormor och morfar, även hunden, mannen som ligg i soffan och snarkar, ja det är väldigt tyst här, de är man inte van vid,, en väldigt konstig känsla, men de e bara att försöka vila så mycket som möjligt,, det lär ju behövas inför de som komma skall =)


i övrig har sd nästan helt slutat, har fortfarande mensvärk av och till och brännande känsla långt ner i magen och ljumskarna,, kanske bebisen som fixera sig,, har inte haft nån som varit det innan förlossning så vet inte hur de kan kännas =)


Imorrn så har jag gått 37 hela veckor =) så nu är det på tiden att den lille kommer =) nu väntar vi alla,, men det återstår att se när den behagar att titta ut =) om den kommer ungefär som de andra eller om den stanna längre,, har som längst gått till 37+5 så jag hoppas att det inte blir längre än så =)


Nä nu besöka huset och sen glo på tvn innan man kryper ner.

Av Malin - 11 mars 2011 11:48

Ojojoj vad ont jag hade igår,, värkarna kom gång på gång på gång,, trodde verkligen att de var på gång,, ryggen och ljumskarna värkte med som satan,,

men efter sådär 5 timmar avtog allt,, =( det var inte speciellt roligt,,, med tanke att jag hade sååå ont såå länge =( aja inte mycket att göra mer än att vänta vidare,,


de var lugnt hela natten och jag sov riktigt bra.alltid nått.

vid 6 imorse började mina ljumsakr göra ont igen och de kommer nån sd nångång då och då.. så jag hoppas det drar igång riktigt snart.


Mannen skjutsade iaf de små till dagis imorse för jag e fortfarande riktigt slut efter gårdagen,, Emma gick iväg till grannbarna, och Dennis och Emil gjorde sig klara för en Åre tripp med mormor och morfar,,

så nyss for de,, även hunden fick följa med,, han skulle hålla mormor sällskap medans de andra åker slalom.


nu inväntar ja på syster och hennes grabbar,, sen slutar mannen tidigt idag så då åker vi och handlar lite gott att äta och sen blir de nog bara mys resten av dan,,(helst föda barn ) damsugningen e klarer så behöv inte fundera på de iaf =)

nä nu kom Emma så skall se vad vi skall hitta på att äta till lunch

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards