Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Malin - 23 mars 2011 17:05

Var ju till bvc med Tove igår =)

allt såg bara bra ut med våran lilltjej =)

hon väger nu 2776 gr och då vi for hem från sjukhuset 2612 så visst har hon vuxit =)

48,5 cm lång och huvudet nu 33,5 =)


Av Malin - 23 mars 2011 14:58

Ja milt uttryck,, det är ju nu allt borde vara så där härligt och man njuter för fullt av att den lilla äntligen kommit, visst njuter vi av henne men det är så mycket annat nu så jag tro jag däckar ihop snart,, om jag inte redan gjort de,, =(

alla barnen jättesjuka även jag känn mig hängig och trött =(  och såklart är Casper sämst, och vill ha uppmärksamhet heeeela tiden vilket inte är så lätt då Tove ja skall matas och bytas på och de andra med,,

hormoner som är i en berg och dalbana =(

Mannen kom dock hem idag, jag och Casper fick sova i flera timmar, vilket var behövligt =) känn oss lite bättre och hormonerna inte fullt lika hemsk men tårarna kommer bara sådär emellanåt =( för ingenting,,

ja nu kan de bara bli bättre eller,, barnen verkar bli sakta men säkert piggare och hoppas de fortsätter så.


Lite roligt måste ju med också =)

Idag fyller ju lillasyster år =) stort Grattis till dig =)

hoppas vi kan komma och kalasa på fredag =)


Nu är mannen och handlar lite,, sen bli de midda och några av barnen vill göra chokladbollar =) kanske vi spelar lite skipbo med =)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards