Alla inlägg den 28 mars 2011

Av Malin - 28 mars 2011 12:41

 


Tove 1 vecka


 


Tove 2 veckor och trötter efter badet =)

Av Malin - 28 mars 2011 12:32

Oj oj ville inte alls kliva upp ur sängen i morse =( ja inte Tove heller,,

önskar man va liiite morgonpigg iaf men nä inte då,,

Iväg kom vi iaf och ingen kom för sent och de var ju huvudsaken,,

men nu snart är det dags för de stora att promenera till skolorna,, de har inte långt ooch nu är det inte så kallt heller.

Tove ville varken vakna eller äta så hon hamnde i overollen med pyjamas =)

hemma så tog vi en lite promenad med Blixten sen fika jag lite och sen damp jag ner i soffan en stund,, borde ha sovit lite men blir så attans sömnsur =)

blev en tur till skolan då jag helt glömt att Emil skulle ha bad kläder med sig,, sen lite damsugning,,

tillalut väckte jag Tove bytte på henne fick i henne lite mat och så promenerade vi iväg till dagis för att hämta grabbarna =) de blev superglada även över att få gå hem,, vilket jag inte orkat på väldigt läääänge men nu så finns de inga ursäkter längre =) dock känns de lite i fogarna ännu men de blir nog bättre de med.


Tove hon fortsätter att sova hon,, grabbarna har ätit lunch, även mannen kommit hem för lite lunch,

nu försöker jag få lilleman att vila lite vilket e lättare sagt än gjort,, sen vila jag nog lite med och inväntar de andra från skolan, vad vi gör sen vet jag inte, lagar till middan kanske som behöver puttrra en stund och så blir de nog lite pyssel och läxor med barnen.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards