Alla inlägg den 30 mars 2011

Av Malin - 30 mars 2011 09:46

Det är rart med barn,, nästan jämt,, ojoj vilken morgon, toktrött var jag då Tove kände för att vara vaken mellan 00-03:30 =(

väckte alla barnen och såklart ingen ville vakna,, förstår dom dock för de vill ju inte jag heller =) men de gick bra att få upp alla utom Max han skulle inte kliva upp inte hoppas ur pyjamasen inte gå på toa inte klä sig och INTE ÅKA TILL DAGIS,, ja de fick jag höra väldig väl,,

alla fick i sig lite soppa och en macka bit och blev klara för att fara utom Max som vägra komma ner,, efter en hel del bråk så kom vi iväg och väl framme på dagis så skutta han ur bilen och väl inne så sa han ,,, mamma jag bara skoja jag vill visst va på dagis och iväg sprang han och leka på en gång ,, jaha de var ju bra men tänkt om vi kunde sluppit bråket med,, aja tur vi inte har allt för många sånna här mornar,,

hemma igen la jag Tove i vagnen och gick ut på en prommis, så härligt att kunna röra sig igen,, lite ont i fogarna fram och i ryggen men de kan ju bara bli bättre med lite promenader eller =)


Emma var på toppen humör idag,, hon ska gå hem med en kompis idag =) det var längesen hon gjorde de så de var så skojigt att se henne,, så vid tre skall jag hämta henne =)


vad vi andra hittar på få vi se när grabbarna kommer hem =)


nu skall man försöka få in lite tvätt i maskinen och kanske hinn man med ett varv med damsugaren med innan det är dags att hämta kidsen.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards