Alla inlägg under mars 2011

Av Malin - 1 mars 2011 08:28

Barnen e på så mycket bättre humör så de märks verkligen att de blir piggare och piggare,, så härligt,, vi hoppas nu att vi kommer få vara pigga läääänge,, bara jag med kan få krya på mig, är måttligt less på förkylningen nu,, de räcker med allt annat som är..

låg en stor del av dagen igår i frossa =( så tråkigt då det var så fint ute,, men men.


vid halv fyra tiden då alla kommit hem och lekade och grejade så började jag damsuga, men satan vad ont jag fick,, trodde verkligen att de skulle dra igång,, sååån mensvärk i samband med ONDA sd långt ner,, men efter en så där två timmar gick de över och var några kännbara sd bara,,

det är sååå irreterande,, man blir lurad som bara den,, och inte vågar man göra eller fara någonstans OM de skulle va så att de startat hmm


BB väskan blev inte packad igår så har börjat med den nu på morron, men vad skall man ha i den =) mer än bebis kläder och hygienartiklar,, är minnet verkligen så dåligt,, aja vi klura på  de lite =)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards