Alla inlägg den 5 april 2011

Av Malin - 5 april 2011 10:12

ja gårdagen var jag mer död än levande =)

efter middan så blev de en härlig lång vaaarm dusch =)

sen gick mannen och duscha då han va klar så bad han mig gå lägga mig en stund =) snacka om paff jag blev men jag tvekade inte,, jag gick och la mig va såå trött,,

halv tio kom mannen in och väckte mig =) så jag låg i ca 3 timmar, välbehövligt,,


de större barnen sov och jag myste en stund med Tove =) hon somna sen kl fem i elva,, nervöst att han snart skulle vakna igen,

MEN de gjorde hon inte =) hon sov till tio över två för mat, va vaken ca 1 timma igen men var inte gnällig, sen sov hon till kl sju imorse =) härligt,,

nu återstår de att se vad de bero på,, hon fick miniform hela dan igår,, även ny flaska, en dr brown, men hon vill gärna inte äta ur den,, och inatt sov hon i våran säng =)


vilket som så är det bara att hoppas de håller i sig =)

Imorse va mannen hemma och väckte barnen och skjutsade dom,, sedan åkte han med mig Tove och Casper till bvc,, Casper har ju inte fått sin 1 1/2 års spruta men idag så,, och han var såå duktigt,, han var 86 cm lång och vägde 13955 gr =) trodde han vägde mycket mera men de var ju bra att de inte var så =)

när doktorn frågade om han skulle få en spruta så sträckte han fram sitt finger =) gullunge,, han e ju så van att bli stucken i fingret,,,

men sen fick han den i armen och han så inte ett ljud =) bara titta och kollade in plåstret han fick =)


nu har jag hunnit handla lite,, skall få imig någe i magen innan de e dags att bege sig mot dagis =)

sen ge grabbarna lunch och plocka upp lite så kanske vi får besök i eftermiddag av syster och grabbarna =)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards