Alla inlägg den 7 april 2011

Av Malin - 7 april 2011 09:59

Natten till igår blev de inte så bra sömn hmm =( men men man kan inte få allt eller,,

i övrigt var det en härlig dag igår,, SOOOL =) de större barnen promenerade till skolan och jag och de små tog oss även en prommis till dagis,, riktigt skönt ute och man piggnade till på en gång,

väl hemma igen fick jag lift av syster in till affärn =)

hemma igen så kom andra syster på besök =) en kort visit men skoj,,

sen prommis till dagis igen i solen för att hämta grabbarna.

då vi kom hem fick Tove sova vidare i vagnen ute, och vi kunde ha dörren öppen och få in härlig frisk luft och en massa sol =)

grabbarna käkade lunch och sen mumsade vi lite vattenmelon,, såå gott.

Även casper somnade sen i vagnen och sov gott ute.

de andra kidsen gick ut och in och tyckte de va härligt i de fina vädret,,


igår var vi upp till syster och fikade lite,, de var inte igår, men de har varit mycket både för dom och oss.

Tove somnade tidigt igår vid halv nio,, la henne i sin säng och hon sov till strax efter tolv, men sen var de svårare att få henne att somna, slutade med att hon sov på mig igen,,

idag var vi uppe tidigt och vi tog de lugnt och ingen stress =)

efter alla kommit iväg har jag bara suttit i soffan och myst med Tove och nu nyss fikat,,

Är sååå tråkigt väder idag så man vill inte göra mycket alls,,

Satt och fundera på att det har nog inte sjunkit in riktigt att vi fått en lite tös,, många gånger sägs de han ist hon =) men de kommer nog,,

Även tänkt massor på vad nöjd jag är med hennes namn =) gillar de massor och de passar henne så bra =)


Nä nu skall man försöka göra lite nytta innan man skall hämta grabbarna, får med mig bara 2 killar idag, Rasmus skall åka hem med en kompis och han är såå glad och har längtat massor =)

sen måste jag få igång en maskin med tvätt eller egentligen flera men en är viktigast,, Har fått order från Emil att hans favvo "stureplan" byxor som han säger är rena inför kvällen då de skall gå modevisning och visa mössor som min kompis syr,, =)

kika gärna in på hennes sida www.pojpo.se och kolla in  hennes mössor =)

Nä bäst att sätta fart =)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards