Alla inlägg den 1 maj 2011

Av Malin - 1 maj 2011 18:11

Ja nu är det snart åter igen vardag,, vi har haft turen att få haft mannen hemma sedan skärtorsdag =) tråkiga bara att tiden gårr så himla fort,, hade gärna haft han hemma ett tag till,,

men vi har njutit allihopa av att ha han hemma och längtar nu till de e dags för semstern,,


medans mannen varit hemma har han fixat gången mellan bron och altanen som gick sönder i vintras och fint blir de,, får även ett staket denna gången =)


Igår då  var de såklart sämre väder än tidigare i veckan,, men barnen och mannen var ute ändå,,

senare grillade vi mums,, hade vänner som åt här och sedan kom fler goda vänner och vi promenerade till majbrasan,, men vi typ gick dit tittade lite och sedan gick vi hem,, de större barnen stannade med kompisar och kom hem efter ett tag,,

jag ser inte nöjet med att stå titta på brasan,, och kallt som fasen var det med,,

vi gick hem och tittades på hockey, fast de var ju inte mycket bättre.

idag har de blivit tvätt och plock av kläder,,

mannen han har fortsatt greja ute,, jag och Tove har hållt oss inne då det är så kallt ute.


Nu skall jag se om jag baka lite kakor till kommande kalas =)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards