Alla inlägg den 2 maj 2011

Av Malin - 2 maj 2011 20:41

Det SNÖAR =(  och så jävla kallt ute,, tog en kort prommis med hunden och några av barnen då vi frös som bara den,, inte ens hunden var impad av att gå ut,, Och jag som trodde värmen skulle komma nu,, läste ju om nått högtryck för ett tag sen,, men vart tog de vägen,,


Ikväll somande de små på 2 röda  tro tro jag,, trötta efter den tidiga morgonen,, och lite små frusna efter vi har varit ute,,


nu skall lilla fröken med nattas låter de som,, hon har legat nöjd här bredvid i soffan men inte nu längre.

Av Malin - 2 maj 2011 09:55

Ja ny vecka igen,, och fasen vad trögt det gick att kliva upp imorse =(  Tove hade sin sämsta natt på länge =( och barnen var såå trötta,, vi har ju haft sovmorgon hela lovet =) men de har längtat efter skolan så de e ju positivt,,

Tove har nu sovit sedan vi lämnade barnen och jag har inte gjort många knop,, fikat  men de är väl allt =)ja hunden fick gå ut och busa en stunde på gården med.


nu hör jag hur hon börjar knorra så det är nog snart dags för lite käk =)


Bakningen igår blev inte av =(  blev en prommis med vagnen istället,

får se om jag bakar idag istället,

Idag så har Emma en kompis med sig hem från skolan ,, de e skoj, det har umgåtts ganska mycket nu på slutet och det är roligt att de funnit varandra =)


 fick mig en tankeställare nyss då jag läste en tråd på nätet som jag följer, en mamma som fick en dotter den 1 mars har nu förlorat henne,, hon somnade in natten till lördag, varför vet de inte men förmodligen i psd =( blir såå ledsen,,

oron för detta har funnit hela tiden sedan man fått barn,, men det blir mer verkligt då man läser om det,, livet är bara till låns även barnen som ta vara på tiden och var rädda om varandra,,



Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards