Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Malin - 16 maj 2011 14:01

Ännu en helg har rusat förbi i en väldig fart,, vi hade även denna helg kalas =) Dennis fyller år imorrn så vi passade på att ha kalas i lördags,, alla kunde inte komma till Dennis stora glädje så han får ha kalas 2 dagar =)

de tråkiga är att det han skall få av oss har inte kommit,, ja jag beställde en onepice och den har inte kommit, men jag hoppas den kommer med posten imorrn =)


solen lyser med sin frånvara och det är bara skitväder ute =( har kännt mig lite låg och vet inte om det beror på vädret eller någonting annat,, hormoner plus vädret kanske,,

aja igår och idag har det kännts lite bättre så ja hoppas de fortsätter att bli bättre.


Idag var det dags för mammasamtal, fick svara på några frågor och enligt sköterskan gick det galant, hon trodde samma som mig att ´jag kännt mig nere pga vädret och hormoner,, så det blir nog bättre,,

Tove vägdes och mättes,,

lillhjärtat väger nu 4358 gr och är 54,5 cm lång =) hon växer lillfia =)


Emma har varit hemma idag, hon gjorde illa sig igår, hon skrapade sig på foten alldeles nedför stortån,, trodde de bara var ett skrapsår men idag är hon svulle ganska rejält och får inte på sig några skor,brosans förstora foppa gick bra men de kan man ju inte gå till skolan i då det var spöregn,, vi får se imorrn hur de ser ut som om det blir en tur till doktorn eller inte,, Dennis behöver ev åka till doktorn med då han gjorde illa ett finger förra veckan, och igår kom han och klaga på att de gjorde ont och då var de fortfarnade svullet, så som de ser ut nu blir de två till doktorn imorrn.


Nu väntar jag bar på att lillhjärtat skall somna så skall jag ta och fixa lite köttbullar sen,, de större hjärtat sover, två är hos kompis,  och de större har smete in till sig =)

resten av dagen består nog av tvätt och liite handling och tårtfix =)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards