Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Malin - 9 juni 2011 08:55

igen,, barnen off till skola och dagis,, nu är dt bara idag och imorrn kvar sedan  har de sommarlov,, med blandade känslor,, barnen brukar alltid ha en period då de är i luven på varandra och bråkar massor, sedan efter sådär 2 veckor är de större barnen redan less på sommarlovet och vill att skolan skall börja igen, det är ju bra men då känns de väldigt länge till skolstart,, tur vi har lite att göra där emellan =)

nu i helgen blir de fotboll och kalas, helgen efter är det stadsfesten,, helgen efter det är det midsommar,, sedan den 17 juli åker vi en vecka till öland, =) och i juli nångång förhoppningsvis och inte i augusti så kommer de en liten bebis =) lillsyrran som skall få sitt tredje underverk och vi längtas =)


och sen har mannen 4 veckors semester med underbart =)


sedan börja födelsedagarna om igen hihi =) ha lilla go Alva som fyller i slutet av juni med =) så ja vi har nog lite att göra ändå =)

sedan tänkte jag köpa säsongskort till de större grabbarna på badet vi har här,, får hoppas bara att detta underbara väder håller i sig HELA sommaren de vore underbart,, bara den j-la myggen kunde försvinna med,, de har redan hunnit bitit hela mina fötter och de klias som satan,, ja försvinn dom inte då bor jag hemma ett tag =)


nu skall jag passa på att hänga lite tvätt ute =) de doftar ju såååå gott när den hängtorkas,,

och tyck jag varit rätt smart, tvättat i stugan och så häng jag den hemma medans vi e här =)

tjop tjop


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards