Alla inlägg den 10 november 2011

Av Malin - 10 november 2011 21:37

Ja nu är det väldigt tyst här, barnen har somnat, Robin är inte hemma, inte mannen heller,, varken äldsta sonen eller mannen har jag inte sett sen jag la mig igår =/ sonen hinner jag nog se innan jag lägger mig, men mannen vet jag inte,

får njuta dessto mer imorrn ist då det är fredag och sista dan på arbetsveckan =)


Idag har vi varit hos syster och härjat =) rättare sagt syster härjade igång barnen =) hihih men skoj var det =) får bli en repris snart,,


hade en trött liten kille som somnade i soffan efter att vi hade ätit,, trodde han skulle vakna då jag bar in han i sängen och bytte blöja och tog på pyjamas men inte då,,, en slagen hjälte =)

de stora barnen har mest pysslat ikväll, och i bakgrunden hade filmen Horton på =)


De större de har suttit och tittat på hocken på tvn, men  då sverige låg under med %-2 så gav de upp,, 


själv så är jag konstant trött, och kroppen värken värre än nånsin =( dags att ta tag i träning och välmående nu,, annars kommer de nog bara gå utför, måste bara få ordning på vissa saker och ting först ,, haha alltid nån ursäkt =/


Nu e jag riktigt trötter och kl e inte såå mycket, men skall stänga ner datorn och glo på dumburken en stund innan jag kryper ner.


OJ

Av Malin - 10 november 2011 13:07

Nu var det länge sedan jag var in här och skrev,, allt rullar på och tiden går såååå fort,, vet att jag tjatat om det men den gör ju det.


får se om jag blir någe bättre på att uppdatera eller om jag lägger ner,, det återstår att se,,

är lite mycket just nu men men:

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards